Valuta:  
Home >  Verzenden & retouren

Verzenden & retouren

Welkom op onze website:www.project123green.nl.nl

levertijden

De ontvangst van de internationale orders 4-8 werkdagen. Algemeen is de totale doorlooptijd en levertijd is gelijk aan de totale levertijd. De doorlooptijd varieert in het algemeen van 24 uur tot 2 dagen. Verwerkingstijd is inclusief ontvangst van uw bestelling, het verzenden van informatie aan de juiste magazijn, verpakking en verzending van het item aan. Na het voltooien van de behandeling, begint de release. De het verschepen tijd is de koerier transittijd van het magazijn naar uw afleveradres.

Internationale verzending

Wij bieden express verzending doos met verzekering en tracking aan te vragen. Het duurt meestal 4-8 werkdagen voor levering. 24-48 overuren voor de verwerking tijd en kon tot 48 extra uren in het geval dat we contact moeten opnemen met de payment processor voor credit card verificatie.
Wij zullen niet verantwoordelijk zijn voor de douane kosten in rekening in elk land. Wij rekenen de volle prijs verzendkosten voor alle internationale rendementen en uitwisselingen. * Voor pakketten niet opgeëiste of geretourneerde vanwege onvolledig adres, zal de werkelijke kosten van de scheepvaart worden afgetrokken van de restitutie.
* Als uw bestelling niet op tijd, kunnen er vertragingen als gevolg van aangepaste behandeling vergoeding voor uw land. Aarzel niet om ons te contacteren via e-mail om u te helpen uw pakket op elk moment.

Om Tracking
Bestel tracking is beschikbaar in de pagina Mijn account of stuur een tracking koppeling met tracking nummer via e-mail wanneer uw bestelling is verzonden. Als uw bestelling wordt weergegeven laat, moet u rekening houden met de volgende punten:


* Levering vindt alleen plaats op werkdagen, maandag tot en met vrijdag.
* In een aantal feestdagen die vervoerders niet inzamelen of vervoeren.
* Neem contact met ons op voor verdere hulp.

Beleid van de terugkeer

We zijn toegewijd aan de verkoop van kwalitatief hoogwaardige producten die wij hopen dat u zult genieten van het gebruik, maar we weten ook dat, om een ​​of andere reden, kan er een moment dat je nodig hebt om te ruilen of iets wat je hebt gekocht terugkeren. Zorg ervoor dat u uw items zorgvuldig voordat ze worden gebruikt of geïnstalleerd te controleren. Wij raden u ook aan houden uw ontvangstbewijs of bestelnummer, die op de orderbevestiging of op de levering verpakking, zoals u kan nodig zijn als bewijs van aankoop in het geval van een after-sales vragen.

Als ik van gedachten veranderen ...

Defecte artikelen

Items zullen worden gecontroleerd door ons team van product evaluaties en als het item defect wordt geacht vanwege de productie of weefsel defect, zal onze site betalen of te vervangen zonder extra verzendkosten. Als geacht niet defect blijkt te zijn, zullen niet in aanmerking voor een uitwisseling of terugbetaling op grond van dit soort rendement.

uitwisseling

* Alle internationale terugkeert, moet worden geretourneerd binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.

* De verzendkosten voor internationale uitwisselingen moeten worden betaald door de klant (tenzij de fout werd veroorzaakt door ons). Alle belastingen, heffingen of belastingen die moeten worden betaald voor de geretourneerde artikelen zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de klant.

instructies over het inleveren

Volg de onderstaande instructies om een ​​item terug te keren:

Stuur ons dan een e-mail naar de reden op te geven voor de terugkeer op het eerste, zullen onze medewerkers u te voorzien van de scheepvaart-adres.

Wees voorzichtig bij het uitpakken en opnieuw inpakken van uw producten.

Gelieve een stuk papier bevat de volgende informatie:

* Onze naam besteld op onze website.

* Bestelnummer

* Geef de reden voor het terugsturen van het object

* Het e-mailadres dat u hebt besteld op onze website.

Gelieve dit stuk papier, en het product te retourneren, in een perceel, en mail ons. Gelieve de tracking nummer nadat u ze terug hebben verscheept. We hebben geen verantwoordelijkheid voor het retourneren van goederen die verloren zijn gegaan tijdens het vervoer te nemen. Als u geïnteresseerd bent, dan adviseren wij u de goederen aangetekend te versturen en te behouden bewijs van verzending.

Los uw probleem
Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om Contact. Wij zullen uw verzoek of klacht te verwerken, reageren zo snel mogelijk.
Terug